• Uitgebreid kerstassortiment
  • Voor 14.00 besteld, morgen bezorgd
  • Veilig en snel betalen
  • Ook voor bedrijven, leuke cadeaus!
4.8 / 5 sterren uit 4718 beoordelingen

Mijn winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

0

Levering

 

Verzendkosten
De verzendkosten worden afzonderlijk vermeld tijdens het bestelproces en kunnen variëren per product, afleveradres (Nederland, België) en bestelling. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van de totale bestelling en het afleveradres. Hieronder ziet u hoe de verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland worden berekend:.

2018 Tarieven Nederland België Duitsland
Vanaf 0 KG € 6,95 € 8,95 € 9,95
Vanaf 3 KG € 6,95 € 8,95 € 12,95
Vanaf 5 KG € 6,95 € 12,95 € 12,95
Vanaf 10 KG € 9,95 € 12,95 € 16,95
Vanaf 15 KG € 9,95 € 14,95 € 16,95

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Uw bestelling zal gemiddeld de dag na de betaling bij het door u opgegeven afleveradres worden afgeleverd (weekenden en feestdagen niet meegerekend).. Om te zorgen dat uw bestellingen correct worden afgeleverd werkt Kerst-inkopen.nl samen met PostNL en DHL.

Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd. Zorg daarom altijd dat er iemand aanwezig is op het afleveradres.

U dient bij ontvangst van uw bestelling altijd te controleren of deze correct is. Is dit niet het geval, dan dient u direct contact op te nemen met ons.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Nadat uw bestelling is geplaatst kun u het afleveradres helaas  niet altijd meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Wanneer u het verzendadres wilt wijzigen, dient u dit snel te melden door te bellen of te mailen. Maar dit is natuurlijk geen garantie, het pakketje kan al onderweg zijn. Als u overdag niet thuis bent dan kunt u het pakketje misschien bij een familielid of op uw werk laten bezorgen. 

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Omdat Kerst-inkopen.nl elke dag grote aantallen pakketten verzendt vanuit verschillende magazijnen kunnen we hierop geen uitzonderingen maken.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
U kunt de status van uw bestelling in de gaten houden door in te loggen op de "inloggen" pagina van de website. Daar kunt u een overzicht zien van al uw bestellingen en de status ervan.

Wat gebeurt er met de bezorging van mijn pakket als ik niet thuis ben?
Als er niemand aanwezig is op het moment dat uw bestelling wordt aangeboden op het afleveradres dan zal PostNL in de dagen daarna nog twee maal een poging doen uw bestelling af te leveren. Bij de eerste poging laat de bezorger echter ook een briefje in uw bus achter met daarop een paar alternatieve aflevermogelijkheden. 
U kunt de zending op een andere dag laten bezorgen. De zending wordt dan op een dag van uw keuze gratis opnieuw aangeboden op het afleveradres.

U kunt de zending ook op een ander adres laten bezorgen. PostNL zal het pakket nogmaals gaan aanbieden, maar dit keer op het alternatieve afleveradres dat u hebt doorgegeven.

Indien aflevering later nog niet mogelijk is, zal de pakketbezorger het pakket naar het dichtsbijzijnde afhaalppunt brengen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als mijn pakket retour wordt gestuurd naar Kerst-inkopen.nl?
Wanneer het pakket na meerdere pogingen niet kan worden afgeleverd en het pakket wordt retour gezonden naar het Kerst-inkopen.nl magazijn, dan zijn er vier mogelijkheden:

1. U kunt de verzendkosten voor Nederland, België of Duitsland overmaken en dan zullen wij het pakket weer zo spoedig mogelijk naar u verzenden.
2. U kunt uw pakket met een andere bestelling (van deze website of van een van onze andere websites) mee laten sturen.
3. U kunt een afspraak maken om het pakket op te komen halen in ons depot in Malden. 
4. U annuleert de bestelling en krijgt het aankoopbedrag (zonder verzendkosten) retour gestort op uw rekening